2010-08-05
Strona internetowa Hydrobudowy Polska w II etapie konkursu "Złota Strona Emitenta"
Miło nam poinformoać, iż podobnie jak w ubiegłym roku strona internetowa Hydrobudowy Polska została zakwalifikowana do II etapu konkursu Złota Strona Emitenta.
W I etapie Konkursu (1 lipca – 3 sierpnia) oceniono strony internetowe 522 polskich oraz zagranicznych spółek giełdowych, których akcje były notowane w dniu 1 lipca 2010 roku na GPW w Warszawie, także na rynku New Connect. W tej części Konkursu zbadano osiem zagadnień na podstawie formularza zawierającego pytania zamknięte (tak/nie), którym przypisano określoną wagę punktową. Kryteria oceny w I etapie są szczegółowo opisane w regulaminie oraz na stronie: www.zse.seg.org.pl
Do II etapu Złotej Strony Emitenta 2010 zakwalifikowano rekordową liczbę 57 spółek giełdowych najwyżej punktowanych w I etapie Konkursu. Wysoki i wyrównany poziom zawartości merytorycznej witryn internetowych przyczynił się do wyłonienia większej liczby spółek niż przewidziano w regulaminie Konkursu.
„Czynnikiem decydującym o zakwalifikowaniu do II etapu Konkursu większej liczby spółek niż określa regulamin był zbliżony czas odpowiedzi na trzy zapytania fikcyjnego inwestora. Biorąc pod uwagę niewielkie różnice czasowe, które mogą wynikać z przyczyn technicznych w zakresie błędu pomiaru, zdecydowaliśmy zakwalifikować ex aequo kilka spółek w dwóch kategoriach konkursowych” – mówi Mirosław Kachniewski, Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.
Do II etapu Złotej Strony Emitenta 2010 zakwalifikowano rekordową liczbę 57 spółek giełdowych najwyżej punktowanych w I etapie Konkursu. Wysoki i wyrównany poziom zawartości merytorycznej witryn internetowych przyczynił się do wyłonienia większej liczby spółek niż przewidziano w regulaminie Konkursu.
„Czynnikiem decydującym o zakwalifikowaniu do II etapu Konkursu większej liczby spółek niż określa regulamin był zbliżony czas odpowiedzi na trzy zapytania fikcyjnego inwestora. Biorąc pod uwagę niewielkie różnice czasowe, które mogą wynikać z przyczyn technicznych w zakresie błędu pomiaru, zdecydowaliśmy zakwalifikować ex aequo kilka spółek w dwóch kategoriach konkursowych” – mówi Mirosław Kachniewski, Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.
Już 5 sierpnia 2010 roku rozpocznie się II etap Konkursu, w którym wyłonionych zostanie po 3 nominatów w każdej z pięciu kategorii konkursowych. 57 witryn internetowych oceni jury konkursowe złożone ze specjalistów w 8 dziedzinach, po 4 osoby w każdym kryterium. Każdy członek jury oceniać będzie strony www w obrębie swojej specjalności:
1. Jasność komunikatu, zawartość informacyjna
2. Informacje dla inwestorów odnośnie nowych zasad WZA
3. Innowacyjność komunikacji
4. Intuicyjność, ergonomia, zgodność z regułami nawigacji
5. Poprawność zastosowanych technologii
6. Estetyka strony
7. Opinia inwestorów indywidualnych
8. Opinia inwestorów instytucjonalnych
Wyniki II etapu Konkursu zostaną ogłoszone 6 września 2010 roku. Ogłoszenie werdyktu Kapituły Konkursu i wręczenie nagród laureatom Złotej Strony Emitenta 2010 odbędzie się 1 października, podczas V Kongresu Zarządów Spółek Giełdowych SEG.
Celem Konkursu jest promocja stron internetowych spółek giełdowych, jako przyjaznej, efektywnej i nowoczesnej formy komunikowania się emitenta z inwestorami, akcjonariuszami oraz środowiskiem biznesowym.
Patronat nad Konkursem Złota Strona Emitenta 2010 objęła Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA oraz Grupa Etendard. Patronat medialny sprawują: Rzeczpospolita, Gazeta Giełdy Parkiet, Polska Agencja Prasowa, Miesięcznik Kapitałowy, Computerworld, Radio PIN, Onet.pl, TCN CNBC Biznes.
1. Jasność komunikatu, zawartość informacyjna
2. Informacje dla inwestorów odnośnie nowych zasad WZA
3. Innowacyjność komunikacji
4. Intuicyjność, ergonomia, zgodność z regułami nawigacji
5. Poprawność zastosowanych technologii
6. Estetyka strony
7. Opinia inwestorów indywidualnych
8. Opinia inwestorów instytucjonalnych
Wyniki II etapu Konkursu zostaną ogłoszone 6 września 2010 roku. Ogłoszenie werdyktu Kapituły Konkursu i wręczenie nagród laureatom Złotej Strony Emitenta 2010 odbędzie się 1 października, podczas V Kongresu Zarządów Spółek Giełdowych SEG.
Celem Konkursu jest promocja stron internetowych spółek giełdowych, jako przyjaznej, efektywnej i nowoczesnej formy komunikowania się emitenta z inwestorami, akcjonariuszami oraz środowiskiem biznesowym.
Patronat nad Konkursem Złota Strona Emitenta 2010 objęła Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA oraz Grupa Etendard. Patronat medialny sprawują: Rzeczpospolita, Gazeta Giełdy Parkiet, Polska Agencja Prasowa, Miesięcznik Kapitałowy, Computerworld, Radio PIN, Onet.pl, TCN CNBC Biznes.