2009-08-11

Strona internetowa HYDROBUDOWY POLSKA S.A. w II etapie konkursu "Złota Strona Emitenta"

Strona internetowa HYDROBUDOWY POLSKA S.A. podobnie jak w ubiegłym rokuzostała zakwalifikowana do II etapu konkursu Złota Strona Emitenta.

W I etapie konkursu spośród 60 Spółek wchodzących w skład witryny WIG20 i mWIG40 Jury wyłoniło 11 spółek.
Decydującym czynnikiem był bardzo zbliżony (w granicach minut) czas odpowiedzi merytorycznych na zapytanie od wirtualnego inwestora.
W pierwszym etapie Konkursu poprzedzonym podziałem spółek na 4 kategorie ( WIG20 mWIG40, sWIG80, Spółki nie należące do żadnego z indeksu oraz Spółki z NEW Connect) zostało ocenione 6 zagadnień. Punktacji dokonał specjalnie do tego powołany zespół składający się z ekspertów firmy Etendard Sp. z o.o. oraz pracowników biura SEG. Firma Etendard zaprojektowała i wdrożyła mechanizm ułatwiający proces punktacji. System ten służył także do bieżącego monitoringu procesu oceny witryn.
 
Zgodnie z celem Konkursu, którym jest promowanie Internetu jako przyjaznej i efektywnej formy komunikacji z inwestorami, duże znaczenie miało pierwsze kryterium - szybkość odpowiedzi merytorycznej na zadane przez fikcyjnego inwestora pytanie. Wiadomości e-mail zostały wysłane jednocześnie do wszystkich spółek, dzięki czemu szanse spółek były jednakowe.
 
W sumie do drugiego etapu Konkursu Złota Strona Emitenta przeszło 41 spółek giełdowych.
 
Etap drugi, który potrwa od 11 sierpnia do 10 września 2009 roku polegać będzie na wyłonieniu trzech nominatów do nagrody w każdej z 4 kategorii konkursu. Wyłonienia nominatów dokonuje jury konkursowe, złożone ze specjalistów w 8 dziedzinach, po 4 osoby do każdej dziedziny. Każdy z uczestników zespołu jury ocenia strony wg kryterium zgodnego z własną specjalnością i przypisuje jej ocenę punktową (0-10 pkt.). Maksymalna liczba punktów, jakie może zdobyć strona w II etapie wynosi 320.
 
Kategorie oceny stron w etapie II:
I. Jasność komunikatu, zawartość informacyjna
II. Innowacyjność komunikacji
III. Intuicyjność, ergonomia, zgodność z regułami nawigacji
IV. Poprawność zastosowanych technologii
V. Dostępność stron www
VI. Estetyka strony
VII. Opinia inwestorów indywidualnych
VIII. Opinia inwestorów instytucjonalnych
 
ZŁOTA STRONA EMITENTA jest trzecią edycją konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, którego celem jest wyłonienie najlepszej strony internetowej spółki giełdowej.
 
Szersze informacje na temat Konkursu znajdują się na stronie www.zse.seg.org.pl 
 
 

Na skróty